Sabah😍😍😍Kinabalu with πŸ’•πŸ’•πŸ’•

Hye thereπŸ’•πŸ’•πŸ’•
Ni ala2 first trip family Naik flight ke Kinabalu Sabah..serious mengajar jugak pasainya dengan anak-anak Yang super active nie kannn..πŸ‘€ have to keep eyes on them..
Ok awal2 pukul 7.30 pagi Kami dah ready siap bagai Nak ke airport Bayan lepas.jenuh la dgn izz xmaw pakai Baju pagi2 nie..alahai..relay jugak bagi pakai...then Dalam 8.30 pagi Kami dah smp Di airport..Dalam pukul 9.00 pagi..ha..check in barang semua..smp la..9.30..tunggu lahhh lagii..bersabarlahh dgn anak2 nie kalau Bab kena tunggu dengan Sara reyau Nak 'lollipop candy' Yang sgtttt mahai kat airport nie..alahai..abahnya suruh beli jugakk..belilahhh..then..main dulu sementara tunggu Nak berlepas..

Nie rupanya kanak2 ribena

wajah ceria anak-anak nie sangat tersentuh hati even agak penat dok kepung depa nie...lari sana sini tera nak naik flight...nie rupanya lollipop sara yang sangattt mahal itu...
mujuqlaa..sara ok masa naik flight nie..tapi bising sikitla sebab berkawan dengan hana..kira ada genglahhh

oh my dear princess

yang nie..berpisahh tiadaaa..kena selalu readyy ja..

alhamdulillah..izz pon okeii

my handsome boyyy

kami sampai lebih kurang pukul 1.35 macam tue..sampai ja international airport kota kinabalu..semuaa pakat lapaqlahh..izz reyau dah nampak KFC tera nak tunggu abah jumpa owner homestay dengan nak amik kereta...dah tue..beli jugaklahh...makan penuh kereta sewa..huhu...

Dah dapat kami bergerak ke homestay untuk mandi dan bersiap2 untuk ke destinasi pertama iaitu Muzium Kota Kinabalu..merangkap muzium Sabah lahh...Maktok tunggu di luar ja..tak larat nak jalan katanya...

masa kami p Muzium hujan renyai2 dah,,tp alhamdulillah ok kami bolehla melawat dalam tuu..

nie antara gambar kenangan yang ada.....saya akan update 2nd day ke Kinabaluuu esokkk...
p/s masuk sini murah jaa..sekitar rm3 jaa..